بیحسی دندانپزشکی

عوامل موثر در تزریق بدون درد: استفاده از بی حسی موضعی ( ژل – اسپری )، نحوه ورود سوزن بیحسی و تیز بودن سرسوزن، تزریق آهسته ، تزریق دو مرحله ای دندانپزشکی .

تنها عاملی که دندانپزشکی را ناخوشایند می کند درد در حین اعمال دندانپزشکی است. چیزی که ‏اغلب از آن سخن می گویند. دندانپزشکی بدون درد رویکردی است که درد را در حین اعمال ‏دندانپزشکی حذف می کند و به هراس از دندانپزشکی پایان می دهد.اغلب افرادی که از دندانپزشکی ترس واضطراب دارند مهمترین دلیل آن تجربه تلخی است که احتمالا درد هنگام انجام کارهای دندانپزشکی داشته اند.

در این مطب از روشهای متنوعی برای جلو گیری از هراس و درد در حین اعمال دندانپزشکی ‏استفاده می شود.

با ایجاد محیطی صمیمی و آرام زمان انتظار مراجعین ،قبل از انجام کارهای دندانپزشکی سعی ‏در آرامش روانی مراجعین داریم.
در افراد بسیار مضطرب با تجویز دارو های آرامش بخش با دوز بسیارکم این اضطراب مرتفع ‏خواهد شد ‏.
با توضیح کامل درمورد رونددرمان توسط دندانپزشک و درجریان قرارگرفتن مراجعین از ‏پروسه درمان و همراهی آنان تا پایان درمان بخش اعظمی از سوالات ونگرانی ها مرتفع می شود.

قبل از انجام اعمال دندانپزشکی توسط ژل های بی حس کننده موضعی . روی ناحیه درمان از درد ‏تزریق به میزان قابل توجهی کاسته میشود. ‏

بی حسی کامل ناحیه درمان در حین اعمال دندانپزشکی تجربه ای وصف ناشدنی رااز درمان های ‏دندانپزشکی به خاطره ها می افزاید. ‏

و این همه درمورد اطفال و کسانی که اولین تجربه ها را می خواهند بگذرانند بسیار حایز اهمیت است ‏نیاز به ذکر نیست که اولین تجربه همیشه در خاطر می ماند .‏

با انجام درمان روی چند دندان در یک جلسه از تعداد دفعات مراجعه کاسته می شود و این چیزی ‏است که اغلب مراجعین خواستار آن هستند.